четверг, 16 февраля 2017 г.

Модель 11

Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме:
- створила документ для фасилітації;
- обговорила з колегами те, як можна використовувати різні техніки постановки запитань;- створила презентацію, та  інструкціюдля того, щоб підтримати навчання, що будується    навколо навчальних потреб учнів;
- визначила наявність усіх складових свого  Портфоліо;
- знайшла Інтернет-ресурси з професійного розвитку освітян;

- створила  план впровадження проекту.

Модуль 10

Сьогодні я проаналізувала шляхи здійснення диференціації навчання учнівю.  Створила форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні,  інструменти для підсумкового оцінювання, навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів. Внесла  зміни в План вивчення теми. Почала  планувати інструктивні матеріали для навчального проекту.
Також  вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості.  Учителі можуть диференціювати навчання у чотирьох напрямках:  
зміст;
процес ;
результати; 
навчальне середовище.

Задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні. 

Модуль 9

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання - учні мають бути активними у власному навчанні, вони повинні самі встановлюють реальні для досягнення цілі та визначають  і знаходять доступ до джерел інформації, необхідної для досягнення цих цілей, вміти постійно відслідковувати час і ресурси для ефективного досягнення цілей, постійно переглядати свої  дії і навчальний досвід, щоб вирішувати проблеми, які виникають на шляху досягнення цілей. 


Учителі можуть планувати навчальний процес, враховуючи різні модальності, включаючи візуальні, аудіальні, кінестетичні способи сприйняття, домінування лівої чи правої півкулі мозку, різні когнітивні стилі, різні ступені розвитку різних типів множинного інтелекту учнів.

Модуль 8

У цьому модулі ми дізналися про те, як можна використовувати засоби оцінювання для діагностики рівня розвитку в учнів навичок 21 століття, навичок мислення вищих рівнів та для оцінювання засвоєних учнями знань упродовж проекту. Спроектували свою систему оцінювання та скористались засобами оцінювання проектів програми Intel "Навчання для майбутнього".  Внесли зміни до прикладів учнівських робіт.

Модуль 7

Цей модуль допоміг мені зрозуміти, яким чином створення прикладу учнівської роботи допоможе мені пояснити учням мої очикування від проектів і покращити їх навчання. Як я можу забезпечити досягнення учнями поставлених навчальних цілей при  роботі над проектами.

Модуль 6

З цього модулю я дізналася, як можна ефективно використовувати комунікації та співробітництво для покращення навчання учнів та оцінювання. Як навчити учнів безпечній роботі в Інтернеті. Як використовувати сервіси Інтернету для спілкування та співробітництва, щоб покращити своє викладання та навчання учнів.

Модуль 5

Продовжуємо вивчати, як навчати учнів за методом проектів та формувати навички 21 століття.  Ми обговорили, як використати інтерактивні Інтернет - ресурси для пояснення учнів нових можливостей співпраці, спілкування та проведення досліджень. Також розглянули шляши ефективного пошуку та оцінювання Інтернет-ресурсів для проведення досліджень та навчилися правильно використовувати ці ресурси, отримуючись закону про авторські права. Спланували, як використати Інтернет при вивченні теми.