четверг, 16 февраля 2017 г.

Модуль 10

Сьогодні я проаналізувала шляхи здійснення диференціації навчання учнівю.  Створила форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні,  інструменти для підсумкового оцінювання, навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів. Внесла  зміни в План вивчення теми. Почала  планувати інструктивні матеріали для навчального проекту.
Також  вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості.  Учителі можуть диференціювати навчання у чотирьох напрямках:  
зміст;
процес ;
результати; 
навчальне середовище.

Задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий